En torsdagskväll i oktober månad

Ha,ha,ha-jag har fan inte tagit
hand om disken sen igår ens.

Inte "Inga" heller verkar det som.

Jag skiter i att bry mej ett tag till
tror jag bestämt,har inte lust med
sånt där tjafs nu.

Vi hade iaf en liten mysig tårtkväll
igår,d.v.s att jag faktiskt bjöd på
smörgåstårta iaf.
(Leo´s kommentar avgjorde)

Ja,och vidare vet vi ju hur fort
klockfan går,och vips va uret
över 01 och "Ulla" for hem.

"Tightsbruttan" var tvungen att
lämna sällskapet mycket tidigare
eftersom  hennes barnvakt själv
skulle iväg lixom!


"Ulla" va först på plats,ordning och reda!


Jag fick finaste konfekten av Ulla som varit i London
och shoppat loss,plus ett par nya brillor så jag kan läsa
innehållsförteckningen på påsarna.


Ställ upp er flickor sa jag,och det gjorde dom glatt!


Sen bytte vi plats,för värdinnas måste ju klart som
fan oxå få va med på bild.


Dubbla bilder blev det ju,annars hade Ulla gråtit om
jag inte posat med henne oxå ;)
(och så ville jag visa att jag kan ha shorts trots mina 27 år)

Tightsbruttan hade blingeliblingat sin flaska så fint.
Men det ni verkligen ska notera här,är ju att hon har
sitt allra finaste armband på sej!
(vem fan kan ha gjort det SNYGGA?)


Sen åkte äntligen tårtan fram och vi åt med god aptit!


Så jävla ful blev den ju inte när kollar såhär uppifrån!


Dom va lite blyga i början,fast jag vet att Tightsbruttan
inget hellre ville än att kasta sej över tårtan!


Kunde man ju fatta,att Ulla inte kunde hålla fingret i styr.
Jag som tyckte det började så bra!



Kaffe & efterrätt tackade dom inte heller nej till.
Vem fan gör det lixom!


Långt upp i soffan knölade dom in sej,allt för att inte vingla
runt och ramla på golvet!


Det visade sej dock att Ulla köpt värsta bästa medicinen,
mot typ ALLT när hon va i London häromda´n!

Så det va bara att släppa loss och va precis som
vanligt m.a.o!


Typ såhär alltså!


Foto till "Klubbalbumet"


Sen plockade vi fram paketen och fortsatte fota lite.
Kan ju va lite kul att visa barnbarnen sen menar jag!


Som sagt!


Vi KAN se sofistikerade ut oxå.
När vi VILL alltså!


OCH lite "frökenaktiga"!(iaf jag som INTE är gift än)


Eller jävligt rekorderliga för den delen.


Enda nackdelen är dock att man blir förbaskat
yr i skallen och trött i ögona av brillorna!


Jag väckte emellertid Ulla och gav henne mina svagare
brillor,och då kom hon i intörnetgasen igen!


Kvällen (natten),rundades sen av med lite extra tjatter
innan Ulla blev hämtad och stoppad i säng!

Tack för igår flickor & på återseende om en månad.
                                       ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Leo

Woho! En länk! :) Och jag behöver ju inte skämmas för tipset. Satan vad god smörgåstårtan ser ut!! Du är ju för grym! :D



Jag vet också att det inte är så lätt att bära upp ett par shorts när man passerat 27, men för vissa är det ju ingen konst. (Läs: OSS!).



Ser ut som ni hade en härligkväll, ta och vila upp dig idag. Det är ju trots allt fredag. Hurra!!

Massa pussar och kramar från

♥LEO

2011-10-14 @ 13:19:22
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar

Leo:Klart du skulle ha en länk!(tror jag länkade igår oxå va) =))

TACK♥,ja den blev görsmarrig ;)



Och precis,VI kan ju verkligen konsten (som 27 åringar),att bära upp,det MESTA faktiskt :)



Idag ska jag ta det lugnt-fredag och ensam hemma blir perfect :D HURRA som sagt!



STORA lass med kramar & pussar-ha det bäst fina du♥♥♥

2011-10-14 @ 13:44:25
Postat av: Ulla.Red

Tack själv kära du för allt gott du bjöd på! Supersmarrigt var det och trevligt sällskap förstås!! =)

Ha nu en riktigt mysig fredagkväll♥

Puss & Kram och take care♥♥♥

2011-10-14 @ 16:03:35
Postat av: Majso svarar

Ulla:♥♥♥

Jag som ska tacka mest tror jag nog =)

Myspysig fredagskväll på dej♥

Ikväll blir det finkonfekt i soffan ;)



Kram & puss och ha det bäst♥♥♥

2011-10-14 @ 17:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0