Det är så fucking jävla kallt härinne

Kallt så det nästintill går att bryta
isbitar från elementen.

Kan ju va bra en fredag kanske,om
nån vill ha is i drinken,men annars-
nä fy fan vad jag är less på det här!

Jag kan gärna betala en tia i månaden
om så skulle vara,inga problem alls.

Bara att ställa sej i duschen är ett
jävla aber kan jag tala om.

Ameh vafan,för att få upp någonsånär
värme behöver man riktigt jävla hett
vatten,men inte ens det kommer ur
ledningarna.

Förihelvete värden,nu får du fan ta
och se till att "dom" fixar det här.

Annars kan jag meddela att du har
minst EN ny inneboende i din egen
finfina villa därborta i la stada.

Villan som med all säkerhet har både
golvvärme,VARMA element och all
annan upptänklig komfort.

Sponsrad av indragningarna från
"Huset Gud glömde" givetjävlavis!

Gör nåt NU!

PRONTO för fan!
(eller vill du bli nerringd varje jävla timme-
  tills du kolar???VA,VA,VAAAAAAAAAAA!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0