Det är lite Veronica Maggio över mej

Nu syftar jag förstås på en
av hennes låtar,utseendet
är ju knappast snarlikt!

"Du får passa dej som satan"
  "Jag glömmer aldrig bort vad du gjort"

Satan i gatan,det passar så förbannat
bra att jag säjer det så ni anar inte!

Förlåta är högsta hämnd finns
det nåt som heter,men vaddå,
jag varken vill eller behöver
förlåta faktiskt.

Vissa grejer kan jag bara inte förlåta,
och det skäms jag inte ett jävla
skit över att säja.

Jag är deäremot INTE bitter,för
sån skit äter upp en inifrån.

Däremot tror jag på karma.

KARMA,he,he!

Och hämnden fixar sej själv.

"What goes around,comes around"!

Kram på alla fina♥
(nu tar jag fredag)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0