Vafan är problemet

Jag har aldrig förstått,och kommer
troligtvis aldrig fatta varför vissa
människor hycklar och ljuger.

Vafan beror det på?

Varför låtsas att allt är så inihelvete
"tomtebolyckigt" och rosamolngrisrosa,
när man kan se igenom dom som en
nyputsad fönsterruta!

Varför hitta på och lulla runt som om
det inte fanns knappt nåt jävla problem
what so ever.

Det kan fan inte va friskt att ljuga
och inbilla sej själv,eller framförallt
andra att allt är så förbannat perfekt.

Lura sej själva mest av allt alltså.

Hur många normala lever i en drömvärld
raktigenom om jag får va nyfiken att fråga?

VA!

Det är sorgligt tycker jag..
Sorgligt att ledsamt att folk
inte fattar att det märks och
sipprar ut hela tiden.

Det alldeles normala sipprar ut,men
själva tror dom att DET är det mest
konstiga och obehagliga.

För det verkar ju så bra och alldeles,
alldeles förträffligt om andra bara tror
och får uppfattningen att allt är så
puttigullinuttigt och fullkomligen
lyser om hela deras varelser.


Vakna säjer jag!
VAKNA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0