Spola kröken

Jag fick med mej ♥-at bort igår,
så jag slapp gå ensam.

Spel,tjatter och gott att äta bjöds
det på i en salig blandning.

Halv fyra på morronkvisten
landade vi i farstun hemma
igen.


Varmt välkomnade blev vi minsann!


Kvällens värdinna fixade lite gott att äta.


Krossade ostbågar och ishavsröra,okej!


Creme fraiche runt om,sen doppade i ostbågsknastret och så
räkor on top.

Det här va fanimej bland det godaste jag käkat!


Visst,jag har hört att 3-åringar nyttjar internet,men den här bedårande
lilla 2-åringen,hon kan minsann redan ALLT som har med datorer och
nätsurfing att göra.
Amazing hur flink hon var i fingrarna och scrollade än hit än dit,klick,klick
så fick vi underhållning i form av Svampbob fyrkant från Youtube!
Lillebror inte ens året gammal,sov sött en trappa upp,med sin ipad
bredvid i sängen förstås!


Här har vi mamman som närt ett dataproffs vid sin barm!
Så dax nu att göra grimaser över dotterns utveckling lixom!


Jag som sällan eller aldrig går på toa när jag är borta,besökte
den här ett antal gånger,enbart för att den tilltalade mej
som fan.
Verkligen my kind of style,den matchade dessutom mina
tatueringar,så där satt vi och trivdes,tattosarna & jag!


Värdinnan bah:Ska vi spela nåt spel nu eller,jag tyar fan
inte att bara sitta och tjattra!


Och fram kom Genispelet.
♥-at och jag är nu obesegrade,eftersom värdparet
inte vågade sej på revansch.


Gråt inte över den förlorade rundan tröstade jag och erbjöd
halva förlorande laget på lite chips!


Som om jag bryr mej svarade hon,och sa att hon skulle
utmana mej i nåt annat spel senare!


Inga problem svarade jag,utmana du bara!


Först utmanade dock JAG värden i:
"Gissa vem som är längst"

Jag vann förstås!


Ha,ha,jag är ännu längre kontrade hon och fjantade
runt i hallen!


DÅ,gick jag all in och skickade upp ♥-at så han fick visa
hur man gör i Kinect!


Efter det var det min tur att briljera lite,gick väl sådär,
även om jag fick in nåra strikar!


Ren och skär stilstudie!


Joråsatte!


Avslutningsvis lät jag grabbarna göra upp i en rejäl
jävla boxningsmatch,och sammantaget tror jag faktiskt
att det blev oavgjort i hela spelrundan!
Jag väljer iaf att skriva det,så ingen blir lessen!

Sen som sagt,jävligt sent,eller aptidigt på morronkvisten
tackade vi för oss och traskade hemåt!


Och om ni mot förmodan skulle undrar över titeln "Spola kröken",
så kan jag tala om att värden kör spolbil till yrket,så överskriften
har således inte ett skit med promillehaltiga drycker att göra.
Sånt sysslar INTE vi med.
Bassattnivet alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0