Onsdagsspontanitet

Ni vet ju att jag gillar onsdagar skarpt,
och vad var det för dag igår?

Just det,onsdag!

Framåt kvällskvisten kom lilla "Hulda"
på spontanbesök,och såna "tittar" är
dom allra trevligaste,för då bara är man
och behöver inte bry sej ett skit om varken
förberedelser eller annat trams.

Babbel och tjatter,och vips så va klockan
en bit över midnatt.

Så skare va tycker ja´!

Dessa moderna telefoner med en massa konstiga spel
och allsköns finesser.
Snurra,tryck and FAIL!

Jag fattade INGENTING,och tur va väl det!


Jag bad "Hulda" att visa ryggen och spänna upp sej
som satan istället,och naturligtvis gjorde hon det.

Jag tog fram målarlådan och skulle börja färglägga,men
det fick jag då rakt inte-tråkmåns va!

Tänk er själva hur fint det hade blivit med lite rosa & neongult!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0