När man är mörbultad inombords

Som sagt,jag har inte drunknat
i mitt eget blodbad än,snarare
så att jag exploderar inifrån av
den helvetiska,förbannade jävla
apskitvärken.

När det känns som om det sitter
ett helt skogshuggargäng med
motorsågar i nedre delen av magen
som demolerar hela området,då
har jag bara lust att ta filékniven
och plocka ut dom.

Hur mycket hjälper en Alvedon
eller tretton lixom?

Näe just det,inte ett jävla skit!

Glömde ju bort att man ska va
aktiv och RÖRA på sej när man
befinner sej i det här tillståndet.

Visst ja,promenera och hålla igång,
för då blir värken mycket,mycket
lindrigare och man mår bättre.

TROLIGT lixom,att det skulle funka.

Såvida jag inte får ner en 10 liters-
hink i brallorna och inte får skavsår
av den när jag går.

Nu ska jag dö mensdöden i soffan
ett par veckor.

Inplastad soffa givetjävlavis!


Kommentarer
Postat av: Leo

Usch, jag vet precis hur det känns. Man blir liksom förlamad från naveln och ner till knäna. :( Jag skickar lite medlidande och kramar till dig och hoppas att skogshuggarna har lugnat ner sig idag.



Pussar & kramar <3<3<3 Leo

2011-11-24 @ 12:55:41
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar

Ja,fy satan vad det INTE är skönt :(

Miljoner kramar & tack för medlidandet,värken är MYCKET lindrigare idag.(det "andra" ska vi inte ens prata om)

Puss♥♥♥

2011-11-24 @ 15:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0