När man är dum i hela skallen,eller kanske bara snäll

Godis?

Vare nån som sa GODIS?

Håll käften säjer jag bara,för
nu vill jag fan inte höra talas
om varken sirap,socker eller
nåra jävla cellofanpåsar.

Inte på flera...dagar faktiskt!

Men,så kom det sej att "D.L.V"
slog en pling,hon berättade att
lilla My kände sej krasslig,och
att hon önskade sej Majso´s
goda snöbollar.

Ni kommer väl ihåg,att lilla My
satt och smaskade på såna
häromdagarna!

 

Vad gjord Majso då?
Sa hon:NEJ förihelvete,jag vägrar
göra fler godisgrejer även om jag
blir erbjuden fett med kosing?

Näe,det gjorde hon då visst INTE,
Majso ställde sej förstås och fixade
till "önskegodiset" till lilla My,för
är man krasslig och får cravings,
vare sej det är på pizza eller
hemgjort godis,då SKA man få det.

Fast,jag gjorde lite maffigare
snöblock istället för bollar,då
slapp jag iaf kränga på mej
godishandskarna.


Klara för avhämtning och gjorda av kärlek♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0