Kom & köp!

Satan i vanten vad det har
varit kallt om händerna idag.

Fötterna har jag ännu ingen
känsel i,således finns dom
inte så nu kan vi sluta snacka
om den saken!


Beställde färdtjänst av "Stora" & hennes N och sen var det bara
att plocka upp,IGEN!
Notera gärna "Hulda" som försöker göra sej rolig och visar sina NEON-vantar!


Tomtejävlarna fortsätter förfölja mej med full kraft,och naturligtjävlavis
är det precis såna "Huldorna" pysslar med hemma i verksta´n!


Dom må va hur duktiga & kreativa somhelst,men lik förbannat
är det "tomtejävlar"!


Bigami & månggifte,det tar lixom aldrig slut!


Tomtar i miniformat är ju en sak,men sen dök det upp
en "korvförsäljartomtejävel" oxå! (aka byns krögare)

Han ska hålla sej till sina goda räkmackor och andra
goda mat tycker jag,inte få mej att kräkas i vanten
långt innan det ens är jul(jävel)!


Knallegrannarna "Huldorna" i nystickade mössor!
(och vantar för 25 spänn utan bortklippta garnändar)


Trodde för en sekund att jag fått nåt skit i ögona,men näerå-
helt plötsligt invaderades plejset med,ja just det,ännu flera
TOMTEJÄVLAR!
(give me a break...)


...så jag tog ett break och fotade lite naturliga grejer istället!


Fint va!


Sen kom "Lilleman" förbi och kramades med mamsen,fick
ett par korvar och dricka,och så snackade vi lite.
(I love the smajlgropes btw)


Om man själv är sötare än godiset,så kan ni ju fatta
hur jävla lätt det är att kränga!


Tomtehatare men snäll som få,upplät jag min ena dojja och kom på
den geniala idéen att upprätta en tomt(e)gräns mellan "Huldornas"
och mitt marknadsstånd!
(patent på det lixom!)


Naturligtvis ville jag få in lite "godiskosing",men när personen
i bild kom fram till mej sa jag vänligt men bestämt ifrån om
snaskköp!
Nej,jag säjer NEJ!
Det finns faktiskt dom som bättre behöver en "bukfylla"!


Tack & hej tomtepastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0