Husesyn

Jag bor som ni ju redan vet vid
det här laget,i "Huset gud glömde".
Eller rättare sagt "huset VÄRDEN glömde".

Under årens lopp har jag utan
att överdriva,haft ett hundratal
verkmästare och s.k fackfolk
som sprungit ut och in i jakten
på vafan som inte står rätt till
på dom flesta områden.

And....
Here we go again,för idag (igen) ska
visst kåken invaderas av ett flertal
gubbar,eller om jag har tur,något
yngre förmågor.

Ska det ändå springas ut & in,så
föredrar jag ju hellre såna som
HÖR vad man säjer,nåt annat bryr
jag mej lixom INTE om ifall det vad
det ni trodde!

Joråsatte frampå förmiddagskvisten,
säkert lagom tills jag vill dricka mitt
kaffe (5:e muggen) i lugn och bara
ha det gott,då knackar dom på och
ska flänga runt i vartenda jävla rum.

Ameh tack som fan för den förstörda
skittorsda´n då.

Funderar jävligt starkt på att ligga
kvar i sängen (utan negligé förstås),
och med största dildon dom nånsin
skådat skönt uppfluffad på kudden bredvid.

Blir det slut på detta förbannade
spring då,blir jag kanske vräkt,
eller kommer dom rentav på
inspektion varenda jävla dag i
fortsättningen isf!?

Tacka vet jag stopp i avloppen,dom
fixar jag fanimej ALLLDELES själv,
för då är JAG verkmästare och proffs!


Party,party!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0