Fortfarande halvdöd med nacken på sné

Sakta men säkert börjar jag
vakna till det "vanliga" livet.

På fyra da´r har jag i stort
sett bara stått rakt upp och
ner hela tiden,dagtid asså!

Nu äre bara att dra igång
och försöka återgå till det
normala,och vaselinburken
har jag lagt undan för nu
ska jag bara le när jag
själv känner för det!


Massor med barn har jag träffat på sistone,och dom älskar
mej,för jag pratar och bryr mej som fan.
Har man bara en naturlig framtoning och inte förställer
sej,så äre inga problem nångång!


Tillåt mej presentera katten Mjau Mjau,han matchade den
gröna ramen och satt så fint när jag bad om en bild!


Grannen aka "Hurtbullen" & hennes döttrar kunde förstås
inte låta bli att hälsa på mej heller.


HALLELUJA,Tightsbruttan va för en gångs skull på plats oxå!


Sen blev det djurinvasion,och först flaxade Ugglan Helga förbi.


Strax efteråt skuttade en kanin fram på golvet...


...tätt följd av en läskdrickande något sömnig katt!


Den här mannen hittade jag en bit bort där han stod och
charmade dom äldre damerna!


När den yngre generationen åkt hem ville även den här
knallen bli mejkad för kvällen.


När alla besökare gått hem,blev det äntligen dax för lite käk,och i år
smakade smörgåstårtan SÅ gott!


Resterande del av kvällen va jag som sagt halvdöd,men nu,nu är jag
nästan på "banan" igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0