Blodbrist javisst,eller?

Man skulle ju lätt kunna tro
att det knappt finns en droppe
blod kvar i denna arma kropp
vid det här laget,och att järn-
bristen dansar streetdance i
hela bodyn.

Det KAN man tro,men så är
konstigt nog inte fallet.

Fråga mej inte hur det där
funkar och går ihop,för trots
att jag helt säkert vet att jag
gör mej av med minst ½ liter
blod varje dag,så har jag fan
INTE dåligt HB-värde.
(snarare tvärtom)

Skönt att veta iof,men det känns
ändå lite mysko,jag menar folk blir
ju urlakade av mindre vetja!

Hade bara fattats att jag behövt
käka järntabletter 24/7,det räcker
så förbannat bra med tampong-
kostnader på ca 40 spänn om da´n!

Dom "selmorna" hade jag kunnat
ha haft MYCKET roligare för.

Typ ett extra paket kaffe,per dag!

(Under)life sucks!

"Bitch"!


Nästan 1 pkt Gevalia!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0