Zebraränderna går aldrig ur en "huggorm"


Det finns fraser som jag
har fått användning av
MÅNGA,MÅNGA gånger
under senaste decenniumet.

Fraser som:
"Vänta ska ni få se" &
"Vad var det jag sa"!

Faktum är,att jag i vissa
fall kan sia om hur saker
och ting kommer utvecklas
och vad som ska säjas,och
det nästan exakt ordagrant.

Och återigen säja:Vafan vare jag sa!

UTAN kristallkula eller sump!

Det finns lixom sånt som är lika
förutsägbart som att klockan
var morgon klockan 8.02 alltid
är just 8.02,likväl som solen
alltid går upp i öst!

En tråd rödare än rödaste blod!

Det finns INGENTING som förvånar
mej så förbannat jävla lite som
tokdårar och gaphalsar.

I andra ordalag NOLLOR!

Eller losers som man oxå kan säja.

Dagens ord blir således:

"Den som med alla medel försöker
  stjälpa orädd skara,kan ta sitt
  jävla pick & pack och åt helvete fara"!

Ha en skön lördag alla "normala"


Typ dubbellosertecknet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0