Vi firar in våren

Imorron äre dax för månatliga
"Lypsylklubbsträffen",HÄR hos mej!

För ett par månader sen hade det
inte varit nåt större problem att
spela musik på HÖGSTA volym och
dansa klubbdansen stup i timmen!

På torsdag kan det bli ett "aningen"
mindre problem med den saken.
(eller kanske jättestort!)

Ja,inte för oss alltså,men för
grannen under!

För man FÅR spela HÖG musik
fram till klockan 01.01 när man
"firar in våren" en torsdag i maj.

Det har JAG bestämt,för jag har
bott i huset "nästan" sen det
uppfördes och är således
inventarie här.

Kanske,kanske att jag sänker
ljudet ett halvt snäpp runt
midnatt,men fan inte mer än så.

Funderar på att eventuellt lägga
en lapp i lådan och förekomma
lilla grannen ett par timmar innan.

Runt 16.00 dunkar jag ner den
och stänger locket med ett brak.

Då har h*n 30 minuter på sej att
dra till Apoteket och köpa big pack
med öronproppar!

Jag är så jävla schysst.
När jag sätter den sidan till!


"Hej grannen" & välkommen till MIN hood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0