Två & en balle

Bäst som jag satt där med
eftermiddagsfikat,så kom
Ulla.Red förbi.

Hon hade varit i city och
shoppat lite mat,däribland
ett par liter yoghurt till mej.

Jag är ju som sagt väldigt
noga med vafan jag stoppar
i mej,och en av anledningarna
till att jag håller mej så
förbannat fräsch fastän jag
inte tränar ett dugg,stavas
YOGHURT!

Smidigt och lätt,behöver varken
marineras eller grillas,inte heller
förberedas så värst mycket,bara
att hinka i sej när man har lust.

Nu kom inte Ulla bara med
nyckeln till min fräschör,hon
skulle hämta en grej oxå.

Och dessutom fick hon en
mugg kaffe,och där satt vi
en stund och babblade,bara
vi två på samma balle!


Ulla blev nöjd & glad!

Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Jag blev MYCKET nöjd!! Tack så mycket,kära du! <3

<3<3<3<3

2011-05-08 @ 11:07:14
Postat av: Majso svarar:

Ulla:Är du nöjd,är JAG nöjd :)

♥♥♥

2011-05-08 @ 23:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0