Sol,hagel,regn & en liten knäckemacka

Som ni säkert vet vid det
här laget innebär ju fredagar
fika med fina U.

Idag va inget undantag,så vi
tog varsin slät mugg kaffe,
men tjattrade desto mer.

På em drog "Mellan" från
sin perfekta mamma,med
"Lilleman" som sällskap.

Lämna mej för fan,gör det
bara-sa jag förstås inte
utan kramade om dom och
kastade ett helt lass fullt
med slängkyssar efter dom.

Sen satte jag mej och hörde
hur hagel och regn slog mot
rutorna,samtidigt som jag
smaskade på en knäcke och
lite fisljummet kaffe.

Nu behöver jag förvisso inte
alls tänka på bikinisäsongen
och därmed icke oroa mej för
vafan jag äter.

Inte alls faktiskt,jag ska nämligen
bara bada naken i sommar,så jag
skiter fullkomligt i ifall alla mina
15 bikinisar sitter åt eller trillar
av för den delen.

Jorå,och sen tittade lilla solen fram
igen,för efter hagel & jävelskap
kommer som vi vet solen tillbaka.

Viva la fredag & kram på er!


OBS!Historisk bild.(från igår-håll till godo för fan)

Kommentarer
Postat av: J

Ett badlöfte är ett badlöfte!! :D

2011-05-27 @ 18:55:43
Postat av: Majso svarar:

J:♥ ;) ♥

2011-05-27 @ 19:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0