Saker man önskar att man gjorde oftare

Borsta håret lite mer frekvent.
(alltså oftare än vart 14:e år)

Skita i att köpa onödiga prylar
som man inte kan va utan,fast
det redan är fullt i skåpen med
prylar som man trodde att man
behövde men som inte får plats!
(för man vågar inte slänga nåt)

Cykla Vätternrundan så man fattar
vitsen med äckligt Vaseline mellan
skinkorna.(eller njutningen kanske)

Hade lite fler röjfester och drack
minst 4 Bag in box vid varje tillfälle,
så Systembolaget kan ta in lite nya
fräscha viner oftare.

Hade ett enormt jävla tålamod
att läsa bruksanvisningar så man
slipper leka klipp&klistra bara för
att man fick psykbryt efter första
instruktionsraden.

Och slutligen skulle jag önska att
jag verkligen slog på alla jävla
idioter som går i sina fula skor.

Det sista har jag iof aldrig gjort,
så det platsar nog bättre under
rubriken:

"Saker som jag SKA göra jävligt ofta!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0