Nu äre fredagspys

Jag är ju lixom lite lätt
allergisk mot just uttrycket
"Fredagsmys",det är sönder-
tjatat och trökigt tycker jag.

Fredagspys låter bättre,
tycker jag och sen skiter
jag fullkomligt i vad andra
anser om det.

Läsken ligger iaf på kylning
och tzatzikin är ihoprörd.

Här köps inga jävla halv-
fabrikat när man har riktig
grekisk krydda och riktig
grekisk olivolja.

Det enda som INTE är helgrekiskt
är väl gurkan och yoghurten då´rå,
men i övrigt så.

Till detta serveras ikväll rostade
grönsaker och rotsaker och en
liten köttbit.(utan äckliga senor)

Godsakerna till kaffet har jag
inte riktigt funderat ut än,men
jag är ju en jävel i effektivitet
och fantasin äre inga problem
med heller,så det rer sej säkert.

Kan bli så att "Den lilla varelsen"
kommer på lite fredagspys oxå.

DET tycker jag vore najs!
Jävligt najs faktiskt.

Nu har jag inte tid med er,
men ha en skön fredag för
all del,ha det och mys för
fan om ni nu måste använda
det jävla ordet!

Tack för mitt!
(ord alltså!)


Det kan va så att D.L.V vill "pysa" lite
på min västerballe oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0