Nej,det snöar inte här!Än.

ALLA statusar på fejjan
handlar visst om snö idag.

Tack & lov att den inte
har kommit hit än iaf!

Däremot har jag inget
vatten i kranen och
således kan jag varken
bajsa efter kaffet eller
ta ett bad.

Fast jag kan brygga kaffe
om jag vill,flera liter om
så är,för jag har naturligtvis
tappat upp en tillbringare
eller fyra.

Och DET är förstås det allra
viktigaste!

Jag tycker nog att dom kan
fixa vattenledningsarbeten
på nätterna,så folk som bara
MÅSTE bajsa och bada flera
ggr om da´n kan göra det
utan problem.

Alla kanske inte är lika
förstående som jag och
har övat upp sina muskler
i södra regionen.

God tisdag vetja!


Tidiga morronkonversationens svar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0