När den här da´n är slut vet man hur det bli imorr´n

Nu ska vi snacka lite allvar här.

Jag ska ju ha en liten bjudning
ikväll,med käk och tjatter och
inte minst balkongröj.

Eller vafan man ska kalla´t.

Nu äre emellertid så,att jag inte
kan rejva satan med folket precis
hur som helst.

Åtminstone inte hur LÄNGE som
helst,om man ska följa vissa regler.

Fast,även om jag (vi) kommer va
jävligt skötsamma,eller typ skapligt
normala,så kan det lätt missuppfattas
och överdrivas och gnällas och fnysas
och gud vet allt.

Sånt där fjanteritjafs kan jag fan
inte bara med överhuvudtaget.

Lik förbannat kan man inte göra
nåt åt saken,iallafall inte innan.

Efter däremot kan man sticka in
snoken och ifrågasätta,ifall att det
blir en jävla massa blajblaj som
kaffe på maten s.a.s!

Dessutom kommer det inte undgå
en att märka om Bongo-bongo-
djungeltrumman ljudit och röksignalerna
nått vida omkring i hooden direkt
imorronbitti,allra senast  framåt förmidda´n.

Och det är då man måste börja fundera
på det här med grannsämja eller ej!

He,he!


Jag är dock jävligt lugn,med en bodyguard
som den här blir ingenting farligt!

Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Du kan va lugn gumman! Skicka ev.gnällspikar och skitpratare till mig så ska jag se till att dom håller käften sen!! "Don´t fuck with my Majsa" säger jag bara! ;)) <3

<3<3<3<3

2011-05-12 @ 12:01:23
Postat av: Majso svarar:

Ulla: Det känns tryggt :))

Som sagt,Don´t they ever fuck with Majso ;D

♥♥♥

2011-05-12 @ 12:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0