Min personliga hårddisk är iaf ok!

Om det sen är nåt annat
jävelskap som strular i
DEN HÄR fucking dator´n
vetifan.

I flera timmar satt min
personliga datakille här
och installerade,knappade
och försökte som satan.

Ibland måste jag låtsas att
jag inte har ledsyn alls
eftersom ALLT,och då menar
jag ALLT är stort som i Amerikat!

Rensa datorjäveln,så sa han när
han druckit ur sitt kaffe och fibblat
med usb-minnen och hela skiten.

"Jag VILL INTE sa jag".
Jag har ju så förbannat mycket
grejer i min lilla låda.

Hej då sa datakillen och lovade
komma tillbaka en annan dag!

ATT han gör lixom!

Tror fan att han orkar sitta
här igen och få sittsår i
arslet efter allt han fått stå
ut med.

Å andra sidan fick han en mugg
kaffe och lite hembakt.

Det får man inte bara sådär,
utan vidare lixom.

Och det säjer jag bara,om inte
lilla HP sköter sej imorron när
jag trycker på start,då kan han
va jävligt säker på att få sej en
flygtur utöver det vanliga!

Go´natt!


Snälla gode HP-guden-låt mej
slippa visa längsta fingret igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0