Lördag i mitt hjärta

Jag är fan en sucker för
sol & vatten.

Inte så att jag hade tänkt
bada idag kanske,men att
få ge sej ut på sjön och
känna ljumma vindar smeka
kinderna och känna hur
håret fladdrar....

....åh,det är ren och skär lycka!

Sitta där med kaffe och en
smaskig macka och inta
frullen till vågornas kluck,
jag blir varm i hela kroppen
bara jag tänker på det.

Sen kan man,om man har en
jävla tur,kanske fixa söndagens
middag,om det hugger vill säja.

Shit vad jag snart ska njuta
som bara fan hela långa da´n.

Bara jag och mitt hjärtas finaste
fina,underbara och alldeles egna
darling ♥♥♥

BARA vi två!

Kram på alla mina vänner
och dom jag inte känner!

Sol,vind & vatten-here I come!


Saturdaylove!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0