"Jag skäms"!

DET är kvällens ämne i
Gerts värld på radion
nu ikväll.

Herregud vad folk skäms.

En skämdes för att han
va rädd att världen skulle
gå under på lördagkväll
prick klockan 18.00!

18.00 bara här i Sverige?
Eller i Guetamala,
eller kanske i Ulan Bator!

Han var så rädd att han höll
på att skita ner sej,och skämdes
såå för det.
Inte för att skita ner sej alltså,
spela roll lixom,han hinner ju
kanske inte skaffa tvättid iaf
innan lördag.

En skämdes för att hon ibland
såg att nån var lik henne,och den
personen typ störde henne vad
gällde klädsel eller så.

Intressant och förbannat
skojsigt är det att sitta
här och lyssna på alla Ufo´n!

Jag borde fan ringa in,på
direkten,NU!

Jag skäms nåt så innerst
in i helvete över att jag
slösat bort en massa år
på fullkomlig skit.

Å andra sidan har jag gått
vidare och det är historia,
så vem fan bryr sej?

Gert eller?

Skulle inte tro det va!






Kommentarer
Postat av: Leo

Go Majso, go Majso! Det är rätt, man ska gå vidare när nåt är fel. Bara att göra som kungen och vända blad! :P



Förövrigt undrar jag vad som är grejen... hörde nån annan som också sa att domedagen är nära. Vad kommer det ifrån? Är det inte 12/12 2012 som det smäller?? Över ett år kvar ju. inget att vara rädd för. :)

2011-05-18 @ 09:34:34
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:Japp,jag gör som "kungen",vänder blad och ser framåt =)



Tydligen är det nån snubbe i USA som kommit fram till att det ska va på lördag,eller rättare sagt ska "hända".

Det finns så mycket lustigt folk överallt!



"Ingenting är farligt,bara man inte är rädd"!



Kram & Puss ♥

2011-05-18 @ 10:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0