Jag ger det lite tid!

Efter gårdagens träff,som
inte på något sätt spårade
ur eller så,eftersom vi varken
kräktes ner till grannen eller
dansade hål i golvet,så vill jag
ändå "ligga lite lågt" idag
känner jag.

För hur det än kommer sej,
så finns det såna som varken
är fräna,dansanta eller ens
i närheten av perfektion,och
det är dom som babblar satan
till höger & vänster,fastän dom
inte vet ett jävla skit.

Dom "tror"!

I många fall för att dom har
hört skvallertrutens första
strof typ,resten skiter dom i,
för dom lägger till hej vilt som
riktiga Skarvar(e).

För dom har inget eget liv,eller
åtminstone jävligt trista såna.
Tydligen utan både "ligga" och
andra uppiggande händelser.

Och då,då när man ligger i den
där "tragiska gropen",då finner
man glädje i att låta munnen
vräka ur sej en massa skit.

Det blir lixom lite guldkant i
deras patetiska,insnöade små
liv då!

Och just bara för att det kanske
spekuleras till höger och vänster,
tisslas och tasslas på kafferaster
och ojas och växer ut gråa strån
i takt med varje nytt ord,så ska jag
va jävligt schysst.

Jag låter dom få en dag extra.
Lite OB-tid s.a.s!

Imorr´n heter det nog att vi
dansade nakna,moonade och
visade brösten hela bunten.

Vafan det nu skulle spela för roll.
Egentligen!

Är man perfekt har man ju iaf
ingenting att skämmas för.

Tvärtom ju!


Snipp,snapp,slut-låt dom prata ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0