Inte utan min termos


Kände att vi inte behövde ha 2.5 kg kul igår,det fick räcka med 
engångsgrillen vi hade med oss!


Här hade man verkligen tänkt till,med LIVBOJ,ifall det skulle bli
översvämning bäst som man sitter och bajsar i godan ro!


ÄNTLIGEN på väg!


Obligatoriska sjöfrullen.


Som ni ser så tilläts det inget bikinisolande,så den får helt
enkelt bara symbolisera vårt färgglada humör,vilket var
på topp!
Bara och bara förresten!


Godis får man inte glömma att ta med,då blir hela
jävla da´n förstörd,och det vill man INTE!


Inte UTAN min termos.
ALDRIG utan min termos menar jag!
(P.s:jag har en till i väskan-förstås!)


Dax för landstigning och grillning samtidigt som vi lyssnar
på hockey VM!


Det är jag och ingen annan som basar över kylväskan.
Bäst så lixom!


Idag serverades givetjävlavis en "Glan & Co" med extra allt!
Satt förbannat fint i kistan på eftermidda´n i sjöluften!


Efter the "Big meal" lutade jag mej tillbaka i solen!


Sen for vi hemåt efter att ha fiskat lite till!


Och här ligger Gös(ta) och väntar på att bli
filéead,tillagad och uppäten!

Det va den da´n det-en underbar söndag i soliga maj!

OBSERVERA,att det här inlägget skrevs
igårkväll,men INTE gick att publicera.
(fast dom som väntar på nåt gott...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0