Grannen har ju humor iallafall!!!

Det verkar inte bättre än att
lilla grannen oxå har vaknat
till liv efter nattens rave & röj!

Fast jag hör att det gäspas
hej vilt när jag sitter här på
min lilla balle.

Det går lixom inte att undgå
att höra allt,om jag inte tar
på mej hörselskydd förstås.

Men det vore ju fan om jag
va tvungen att göra det
menar jag.

Det är tydligen kaffegäster
på besök undertill,och där
sitter dom och bräcker varann
i "roligheter".

Som gästen sa i nåt sammanhang:

"Jadu,den dragkedjan går väl
inte ända upp va"!!!
(fnitter och skratt på den!)

Då ville försås inte grannen va
sämre,så hon slängde in:

"Preciiis,det är väl inte alla
flingor i det paketet du"!!!
(ännu mera skratt!)

Snacka om humor!

Nästan så jag gör i brallan
och ligger dubbelvikt över
balkongräcket i värsta flabbet.

Eller inte alls!

Skojsig typ det där.

Skulle man ha det jävligt
tråkigt nån dag,så kan man
ju alltid be om nåt roligt uttalande.

Det verkar ju finnas gott om
den varan lixom!

Ha,ha,ha!


Hej grannen,du är så humoristisk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0