Gapa stort!

Och vem gick som en segrare
från tandis förut då!!!

Joråsatte!

Tandhygienisten:
"Använder du tandtråd"?

Jag:
JAA!

TH:
"Har du plasttandstickor"?

Jag:
Absolut!

TH:
"Har du provat mellanrumsborstar"?

Jag:
I stort sett varje dag,var det
nåt mer du ville veta om min
tandvård och mina hjälpmedel?

TH:
"Njae,alltså-jag tror det räcker"!

Check,check.....inget fel,bara så
jävla rent och välskött!

Tack & hej då sa jag,UTAN klistermärke
eller fesljusblå tandborste.

Ses om ett halvår då´rå!

Och kvar satt tandhygienisten
och gapade jävligt stort.

Gissa vem som gapade
STÖRST i eftermiddag?

INTE jag!

He,he!


"Oral njutning"....i kombination med perfect genes,det är
det som susen gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0