Fiskeänka för en helg

Schhhh!

Jag njuter av lugnet!
OCH längtar.

Längtar mej galen efter
min "fiskare".

Fast,det är nyttigt säjer dom
präktiga jävlarna,nyttigt att
va ifrån varann ibland.

Det är ju mycket möjligt säjer
jag,men för den skull inte ett
förbannat dugg nödvändigt på
nåt sätt.

Ikväll ska hjärtat dessutom
träffa grabbarna.

Grabbarna som han helt sonika
lämnade kvar i storsta´n när han
träffade sitt livs största och ENDA
kärlek,d.v.s MOI!

Såklart han är värd en helkväll
med hemlisar och terapisnack.

Där sitter dom och analyserar
tjejer och matlådor,och min
lille grabb berättar målande
historier om hur kreativ och
fullkomligt perfekt jag är.

Dom andra försöker naturligtvis
bräcka honom och lägga till 100 %
i sina egna berättelser,men det
fattar ju vilken idiot som helst,
att bättre och mer underbar än
jag är,kan ju lixom ingen annan
tjej vara!
(stackars dom andra små liven,
  som ingen Majso har)

Jomenellerhur att dom snackar så!

Det brukar ju killar göra menar jag.

Det spelar ingen roll faktiskt,
VAD dom babblar om,jag längtar
iallafall,MASSOR!

Men så vet jag ju oxå att
jag är BÄST,och fullkomligt
UNDERBAR!


Jag väntar,med öppna armar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0