En tisdag i maj...

...kan man göra en
massa grejer.

Man kan som jag t.ex
se till att byta sånt som
man fått felaktigt av.

Eller så kan man sitta
i en brassestol hela da´n,
om man nu har ro till det.

Det har inte jag,så därför
tar jag min lilla "Pärla" och
fixar det som fixas måste.

Jo,en sak man (läs:jag) bara
MÅSTE göra,och det är att
pussa på darlingen♥ och tala
om hur mycket han betyder
för mej.

Det gör jag förvisso inte bara
på tisdagar i maj,utan VARJE dag.

VIKTIGT det där!

Och så kanske jag inte ska
putsa fönster som är skitiga
som satan.

Jag gör som jag brukar istället.

Väntar tills lilla mamma inte
tål att inte se ut när hon kommer
på besök,för då fixar hon det åt
mej och jag kan göra annat.

Man måste ha pli på "päronen".

ALLA dagar,inte bara
tisdagar i maj!

Goodbaj!


Det här va en tisdag i februari!(förra året)
Och som ni ser:Jag gav han en puss då oxå!

                                ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0