En snabbis med "Tightsbruttan" & Co

Plingeling i mobben igårkväll,
och plötsligt blev man inbjuden
av "Tightsbruttans" ena dotter
på kvällshäng i trädgår´n.

Joråsatte jag traskade med små
perfekta steg den lååånga vägen
tvärs över gatan och "hängde"
en stund bland ungar och en
helvetes massa mygg.

Inte för att det stör mej med såna
flygfän,tvärtom,jag stör dom mer.
Mitt blod gillas inte och således
blir dom blåsta på Bloody Mary´n.

Svart kaffe och lite rosévin fick
jag,och en bulle som Ulla bakat!

Ullas bullar går inte av för hackor
minsann,och det kändes nästan som
om hon oxå va där ett tag!

Rosévin har jag för övrigt inte druckit
sen jag va 17 år och (nästan) nykysst.

Hade glömt hur jävla blaskigt det är.
När man är van vid starkare grejer,
som kaffe alltså!

Så när jag kom hem igen,hällde jag
upp påtåren och ett stort glas jätte-
procentigt vitt vin.

Och sen blev jag så jävla dragen att jag
knappt kunde schtavvvva rätt.
En Bag in Box på det och
ordningen va återställd.

Jomenellerhur!!!!


Tack för titten! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack Majsan !!

Trevligt att prata med dej!

(Du är ju både stark o varm som Tajtsbruttan sa!!!!!)

2011-05-24 @ 21:07:28
Postat av: Majso svarar:

Anonym:Tack detsamma :)

(Ja,men skenet kan bedra ibland) :DD

2011-05-24 @ 22:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0