Do you think I have everything in my purse,or???

Äntligen fick jag lite kaffe &
bloggtid såhär på nattkvisten.
(fast ni får inte läsa förrän NU)

Igår(torsdag)hann jag lixom
inte slå ner arslet mer än nåra
minuter i taget.

"Mellan" kom på em,sen tittade
"Tightsbruttan" upp på fika,och
efter det drog jag,älsklingen och
"Mellan" till annan stad.

Senare på kvällen kom "Lilleman"
och kramades oxå.

Mysigt värre, 2/3 av mina älskade
ungar så det va bara att suga i sej
av kärleken som vibrerade.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


MIN,bara MIN! (som ormen i Paradiset!) =)


Första glassen för i år!
(på bortaplan alltså)


Här sitter vi och "hänger",helt ovetandes om att vi strax ska
snacka lite svengelska.
Very happy icecream lover & one of hennes dotters!


Strax efter att halva glassen avnjutits,sladdar denna bil upp,
och ut hoppar en liten man(läs:i 35 års åldern).
Han kommer förstås fram till perfekta mamman med bihang
och börjar prata lite,först på  halvfesig svengelska,och jag bah:
Skojjar han,eller!!?? (jag såg nämligen inte reg.skylten först)

Sen forstsätter han med att ta upp sin mobiltelefon och pekar
på baksidan av den och säjer att den laddat ur,och att han
måste ringa.
Och lixom,vafan vill han??Låna min telefon eller??

Sen undrar han om jag(vi)har a cellcharger!!!
Eh,jomenvisst att jag går omkring med mobilladdare
i väskan till vardags lixom.
Vilken sort vill du ha??
Ericsson!
Samsung!

Nokia,jaha!
Vilken otur då,för just den laddar´n
glömde jag hemma innan vi drog!

Sorry mannen,we can´t hjälpa dej!
Så han smet in i nån affär och köpte
tre kilo lax istället,eller om det va
skor,inte fan vet jag!!


Fan oxå,Strömmingsboden va stängd!
Tur att man har egen fiskbutik då!!! =)


♥Lillebror & Storasyster♥


Mamman & Ellosfakturabarnen =)
2 av dom iaf!


Kommentarer
Postat av: J

"Ormen i paradiset"...jaha...???

2011-05-27 @ 15:44:34
Postat av: J

"Ormen i paradiset"???...jaha...

2011-05-27 @ 16:06:34
Postat av: Majso svarar:

J: Jaaa,ormen i "mitt" Paradis! ;) ♥♥♥

2011-05-27 @ 16:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0