Det rör på sej

Idag har jag faktiskt varit
jätteduktig och så.

Nej,jag har INTE sprungit
omkring med en massa
smutstvätt,vi skulle ju ge
blanka fan i sånt idag!

Näerå,jag har skapat och
BARA tänkt på mej själv.

Här hemma alltså,jag har
givit komplimanger till
nåra medmänniskor oxå.

"What goes around,comes around"!

Sen fick jag ett jätteskojsigt erbjudande
per telefon förut oxå.

Naturligtvis handlar det om mina
smycken och mitt skapande,annars
hade jag inte skrivit det här.

Verkligen jättekul ska det bli.
Tack S för erbjudandet! ♥

Nu ska Majso dricka lite mer kaffe
och spåna nya idéer.

Ha en fortsatt skön kväll på er.

Life is sweet!


Gjorde ett ämne till armband,modell barn,bara att gravera
önskad text typ


Sen fortsatte jag och gjorde en liten "lovebox" som
får bli födelsedagspresent till en äldre jubilar framöver.


Och nu kom jag på att jag inte
ens käkat frukost!

Men vafan,det kan jag göra på "hemmet" framöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0