Dårar finns det överallt!

Nu har ju inte jag sett vare
sej nån film eller ens bilder
på den dära äcklogubben som
tydligen blev skjuten i ögat.
(måste ha gjort lite ont va?)

Bin Laden,eller Ladin om det
nu spelar nån större jävla roll.

Ameh hallå,inte visste vi sa
grannarna,att HAN bodde
mitt ibland oss!

Nämen eller hur säjer jag,
hade han George W Bush mask
på sej kanske,eller trodde dom
att det va Pomperipossa???

VA!

Nog fan vet man att det bor
dårar och idioter precis
överjävlaallt väl!

Dom finns både här & där!

Nu va ju han,(om han nu har döden dött)
extremt jävla sjuk i hela sitt snuskiga
huvud,men ändå lixom.

Det finns ändå förbannat många
krondårar och helt sjukt sjuka
människor på gräsrotsnivå.

Nu kanske dom högst troligt INTE
snor ett plan på närmsta flygplats
och segelflyger in i höghuset där
nåt gammalt avlagt Ex bor,eller
ens hyr en bautastor ångvält och
kör över såna som inte faller dom
själva helt i smaken.

Inte precis så då´rå,fast å andra
sidan är ju allt relativt så det beror
ju på hur man ser på s.k "förödelse"
som såna "lägre stående" kan orsaka.

Tack & lov att jag so far är lugn
över mina allra närmsta grannar.

Fast när jag tänker efter,har han
inte aningen mysko ansiktsdrag,
gubben mitt över!!!

Måste nog nypa han lite i
kinden nästa gång jag träffar
på honom.

För säkerhets skull,utifall att
menar jag.

Man kan ALDRIG va nog så försiktig!


Idag äre fredag förresten.
SKÅL & välkommen helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0