Vissa tar ju tillbaka sina Ex!

Det skulle jag aldrig i hela
jävla livet göra,och det står
jag för som fan.

Men så finns det ju oxå skäl
till varför!

Därför blir man mer än full
i asgarv när ens fd svägerska
ringer upp en på morronkvisten.

Hon hade nämligen drömt om mej.

Drömt om hur vi va på en tropisk
ö och badade med flodhästar.

Och med på den där ön hade jag
min lilla bebis.

En bebis som jag fått med just
mitt Ex.

Fd svärmor va visst oxå med.

Jag lugnade iaf ner fd svägerskan
och skrattade hysteriskt över den
mer än uppåt väggarna sjuka drömmen.

Då blev hon lugn och sa att hon
kunde åka till Glasgow med
lätt sinne.

Nu måste jag bara Googla en
hel jävla massa på "drömmar".

Det där kan ju betyda nåt!

Som att jag måste springa och
köpa ett Grav.test eller så.

Inte för att jag varit med mitt Ex,
men man vet ju aldrig med sånt där.....

Skojja bah,jag vet nog fan
vart jag har mina ägg!!!!

Dream on E,det där va riktigt
jävla scary!
Men sjukt kul egentligen!



Kommentarer
Postat av: Leo

Oj vilken dröm! Ibland när man drömmer vet man inte om man ska skratta eller gråta... när man har vaknat alltså. Det känns läskigt och äckligt på samma gång som det är hur dumt som helst.

Men jag tror inte att du behöver bry dig om den!! =)



Önskar dig en supermåndag tillbaks!

Pussar och kramar

2011-03-21 @ 14:15:04
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:Jag väljer nog att inte bry mej om den som du säjer =))



Supermåndag har det varit! ;)

Kram & Puss! <3

2011-03-21 @ 19:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0