Två muggar kaffe utan dopp och lite receptspaning

Idag sa jag till U när jag kom,
att du tar bara fram en slät
mugg kaffe,eller två,och Gud
nåde dej om du tinar upp 700
sorters kakor och 28 sorters
bullar!!!

Så sa jag iof inte riktigt,men
däremot att jag INTE ville ha
fikabröd idag.

Jag tänkte nämligen spara
lite plats i kistan till kvällen.

Då jävlar ska jag kanske äta
både mat och nåt till kaffet!


Däremot KOLLADE vi på recept,och det har ju ingen
jävel fått fetma av!


Det är ingen ordning på allting!
Varför ta sin egen säng,när man kan gosa ner sej
och köra iväg "lillen"!?


Jag ligger väl här så det blir lugnt tänkte han(troligtvis)!


Här har vi en s.k marskatt,att fånga den på bild va
inte det lättaste!

Nu äre dax att börja koka ihop
nåt smarrigt till kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0