Torsdagsplanering

Ikväll ska det bli party.

IGEN!

"Lypsylklubben" och ett
par tre stycken av deras
små avkommor ska ha
Tacoknytis.

Det bästa av allt är att jag
slipper städa.

Vi ska nämligen INTE va här.

Jag behöver INTE beställa
taxi hem heller,eftersom jag
har krypavstånd åt båda håll.

Sånt gillar vi skarpt.

Inte att krypa,men att slippa
pumpa cykeldäck eftersom
det hade tagit minst ett par
timmar innan taxin kommit.

Högst troligt kommer bilderna
från kvällens begivenhet oxå
bli censurerade,kan jag tro.

Eller förresten,jag ska knäppa
nåra stycken precis i början,så
ni får se hur cosy det kan va på
våra träffar.

Nu har vi dessutom massor att
leva upp till,då tre av döttrarna
är inbjudna oxå.

Tänk om vi bjudit in alla våra
små(och stora)ungar.
Då hade det verkligen blivit
fullt hus.

Tolv kids och tre morsor,det
hade blivit too much lixom.

Vi vill för fan inte riskera att
försvinna i mängden,allt fokus
ligger nämligen på oss.

Och nu är det så fiffigt,att JAG
är medlemsäldste och därmed
JAG som bestämmer. =)

EN gång kan nåra av  dom små 
liven få va med och se hur kul
man kan ha i vuxen ålder en helt
vanlig torsdag.

För egentligen är detta en
strängt privat klubb som
kräver medlemskort och
intagningsprov.

"Stackars barn",dom vet inte
vad som väntar! :)




Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Nej,dom vet verkligen inte vad som väntar,dom små liven!=))

Ses ikväll då stumpan:)

<3<3<3<3

2011-03-03 @ 13:02:55
Postat av: Majso svarar:

ULLA:Väl bekomme som vi säjer ;)))))

See ya´ verklich! :D

<3<3<3<3<3<3

2011-03-04 @ 01:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0