Tio i åtta hos mej

Jag har ont i halsen!

Där skojjade jag kanske lite,
för man ska ju inte låtsas om
att man har ont.

Jag mår ju jättebra och det
gör inte alls ont när jag sväljer.

Jag skulle fan kunna svälja en
helstekt gris utan att det ömmade
satan på högra sidan i halsen.

Nu har jag ju ingen helstekt gris,
utan får nöja mej med en stel-
fryst ytterfilé,och det känns nog
bättre om jag tänker efter!

Annars kan man gurgla med
saltvatten eller ta en rejäl
whiskey har jag hört.

Fast jag är ingen whiskeydrickare
av stora mått,även om jag dricker
som en jävla svamp allt som oftast.

Näe,jag dricker helst champagne
tror jag.

Kall,torr och gratis.

Passar ju ypperligt med tanke
på att jag har rödtonat hår
och stövlar med högt skaft!

Och nu är klockan åtta hos mej!


Eller 20 om vi ska va jävligt petiga!


Kommentarer
Postat av: Leo

Fy.. vet alldeles för väl hur det känns att ha ont i halsen. Minns det som tja, igår!

Krya på dig (på vilket sätt som helst. jag tror på champange)!!!



Puss&kram

2011-03-03 @ 08:01:00
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:Tack för omtanken <3

Jag försöker krya mej så gott det går,och faktum är att jag har en pytteliten skumpa-får nog ta fram den iaf! ;DD

Puss & Kram!

2011-03-03 @ 10:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0