Som en nål i en höstack!

Om ni undrar vad jag gör,
så letar jag efter en nål.

En speciell sort.

Men att hitta en sån i mitt
residens är ungefär lika
möjligt som att hitta två
hjärnceller hos ett psycho.

Förresten kanske jag inte
ens har just en sån nål jag
skulle behöva som fan nu.

Jävligt bortkastad tid kan
man ju tycka,om det inte
vore för att jag hittat en
massa andra grejer som
jag inte ens kom ihåg att
jag hade....glömt slänga!

Så om nån behöver nåra
prematurblöjor eller sjuttitre
olika sorters kryddburkar
UTAN kryddor,så kan ni ju
alltid hojta till vetja.

Btw,jag hittade en halv rulle
tapetbård oxå,ifall nån har ett
utedass som kanske behöver
piffas upp framåt vårkanten.

Först till kvarn,eller nåt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0