Sköterska utan det mesta!

Det görs inte så förbannat
många knopar här idag.

Och inte har jag slagit
knut på mej själv heller.

Jag leker sjuksyster och
springer omkring i bara
lilla sköterskemössan och
namnbrickan dinglande i
ena bröstvårtan.

För vem fan har sagt att
det ska va trist att ligga
och feberyra!?

Jag är förbannat bra på
att pyssla om och bry
mej om andra,fastän jag
egentligen inte alls är ett
dugg bra på det,eller kan
sånt som ni vet.

Nu börjar jag däremot bli
lite kall om rumpan eftersom
jag sprungit runt med den
bar i flera da´r!

Så det är dax att ta på sej
ett par minimala trosor
(sexiga som fan såklart)så
inte jag oxå blir krasslig.

Vem ska passa(upp på)
knyttet då lixom!


Typ såhär,fast utan höftskynke då´rå!
(har ni sett nån sjuksyrra med sånt,ELLER?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0