Säj extra jävla mycket CHEEEEEZE!

Utan ost kan det
fanimej kvitta!

Det är ju ungefär som
att va kannibal och få
en uppblåsbar Barbara
till lördagsvickningen.


Idag va jag jävligt wild & crazy och kastade på ost
på första lagret!


Splashade på fyllningen som bestod av kantareller,bacon,
champinjoner,purjolök,creme fraiche och grädde.


Hela jävla tiden tänkte jag ost,ost,ost-
ju mera ost desto bättre,så jag bredde philadelphia
på övre lagret bröd oxå.
Upprepade OST,OST,OST och blev
lika ivrig som en alkis utanför systemet!


Slängde på ostskivor som om det inte fanns en morrondag
och sket fullkomligt i Folkhälsans kolesterolvarningar om
åderförkalkning och bieffekter vid intag av allt som är gott.


Jag kompenserade därför med lite tomater,för det ska ju
tydligen va förbannat nyttigt,även om det inte är speciellt gott.


Men vafan,hålla på och fjanta sej med för lite ost är ju
skitmesigt,så jag slängde på ännu mer on top s.a.s!


Säj CHEEEEEZE och var glad för helvete!

MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0