På lördagar ska man göra vad som faller en in

Och med det vill jag säja,att
OM jag inte vill göra ett jävla
skit,så gör jag inte det.

Vill jag INTE gå ut och frysa,
så kan jag alltid sitta vid the
computer eller klippa tånaglar.

Den här da´n ligger som en
öppen oläst bok framför mej
på bordet.

Och det tycker jag är SKÖNT!

Jag har inte ens planerat
nån mat eller ens kollat
över vad som finns hemma.

Jag vet att det ligger ett par
avocado i kylen och fem burkar
creme fraiche eller så.

Nyttigt fett med lite toppning.

Huvudsaken att jag har kaffe
och mjölk så jag står mej,resten
löser sej alltid.

Have a nice lördag!


Det här är inte heller kattskit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0