Oh what a beautiful morning

Det här är måndagen med stort M.

In many ways om vi snackar
på det språket så att säja!

Idag kan det hända grejer.

Eller inte!

Nu ska man inte ha en massa
förutfattade meningar,men
hur som haver och den lilla
barnaskaran hos fader vår,så
får man ändå va beredd på allt.

Och möjligtvis en smula mer därtill.
Eller bristen på smulor överhuvudtaget.

Det är egentligen inget speciellt
invecklat som så,allt är ju relativt
och nuförtiden är det en fördel om
man tar vissa saker med en stor
jävla klackspark.

Tjofaderittan,det fattas en jävla
massa strängar på cittran!
(banjo rimmar väldigt illa)

Det trevligaste idag,är väl ändå
att "Mellan" har namnsdag.

Så jag börjar väl denna überfantastiska
måndag med ett rungande HURRA!

Hurra & Grattis gullungen min!





Kommentarer
Postat av: Leo

Oj visste inte att detta var måndagen med stort M. Skönt att jag fick veta det så jag är beredd!! :)



Tyvärr blev det ingen miljonvinst! Hoppas du gillar mig ändå ;).

Ha en härlig Måndag (med stort M)!!

Puss och kram

2011-03-14 @ 10:05:16
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Leo:"Alltid redo" som vi oxå säjer! =))



Näe,jag såg att det inte blev nåra miljoner,men det går fler tåg,jag menar totolopp! ;D

Och vet du,jag gillar dej iaf,massor ;)

Puss & kram på Måndags-MÅNDAGEN,och hoppas din blir kanon!

2011-03-14 @ 12:21:21
Postat av: matilda

Tack :D <3

2011-03-14 @ 14:14:50
Postat av: Anonym

Tilda:<3<3<3<3<3

2011-03-14 @ 14:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0