Man kanske skulle skämma bort sej lite

Det är ju förbannat märkligt
när jag tänker efter.

Här sitter jag med ett badkar
sen antiken,huset uppfördes
ju vid den tiden ungefär,och
nästan all inredning är intakt
sen dess.

Vidare har jag badbomber och
badskum i alla möjliga jävla
utföranden,färger och dofter.

Till detta ett gäng fotfilar,bad-
svampar och sjuttifjorton olika
lotioner i alla möjliga burkar
och flaskor.

Och.

OCH on top of allt detta,så har
jag ju oxå det naggande lilla
fräscha "strykjärnet".

En sån där riktig lyxlirarpryl
som Hollywoodfruarna brukar
sitta och leka med i mercan!

Allt det där har jag,men hur
jävla ofta använder jag det.

Hm,låt mej tänka lite här nu!

Eh!

Jaa,kan det va så att det blir
minst ett par ggr om da´n!

För fan,nu ska vi inte skojja
så jävla mycket såhär på
förmidda´n.

Faktum är att jag typ ALDRIG
skämmer bort mej med ovanstående.

Det är fan så mycket enklare och
roligare att fixa SPA åt andra.

Serva lite här,fota lite där.

För det verkar ju helt onödigt
att ställa till med ett heldags-SPA
när ingen kan fota lixom.

Hur ska ni då veta att jag
verkligen filat fötterna!

Näe,jag håller mej nog
inom räckhåll till mitt
vänsterprassel,bryggar´n
alltså.

Enklast så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0