It´s all about the genes

Har ni tänkt på hur
många som klagar
över gäddhäng och
celluliter.

Bristningar hit och
slappröv dit.

Jag säjer bara,bär en
jävla massa matkassar
så slipper ni gäddhänget.

Torrborsta ben och lår
som satan varje dag,så
kanske ni får clementin-
gropar istället för apelsinhud.

Och vad slappröven anbelangar,
så kan man ligga på mage,ha nån
som sitter på DEN och så spänner
man som en jävla dåre upprepade
gånger-VARJE dag!

Jag har förvisso inga problem
med nåt av ovanstående och
har därför tid att göra andra
skojsigare saker än att borsta t.ex.

Men så föddes jag perfekt oxå!
Ha,ha,ha,HAAAAAA! =)

Det HÄR kallar jag "gäddhäng"!

(bild från Aftonbladet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0