Idag är jag jävligt irriterad

Faktum är att jag varit förbannad
på en viss person skitlänge nu.

Irriterad,besviken,förbannad,ledsen,
ja ALLT.

Nu har jag gått och byggt upp
en rejäl dos "överfull bägare",
så idag ska jag fanimej ta itu
med det där jävla stolpskottet.

Jag sätter in det tunga artilleriet.

Börja lite "oljigt" och smeker
fanskapet medhårs.

Ökar sen i maklig takt,för att
fullkomligt explodera och INTE
va ett dugg jävla len i truten alls.

Och funkar inte det,så har jag
redan både plan B & C klar.

Satan i gatan vad h*n inte ska
kunna slingra sej undan.

Nu är jag redigt pissed off!

Och det är h*ns eget fel!
Helt och hållet.

För är man dum i hela sin
sketna skalle,så får hela
(den fula)kroppen lida.

På´t bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0