Hick,hick,hicka,och ert hopp i natten!

Hur jävla kul kan det
va på en skala,att ha
hickan från inre Mongoliet
eller Ulan Bator-mitt i natten???!

Hicka förstår ni,enligt gammal
folksägen(eller vafan det heter)
betyder att nån tänker på en.

Och som jag funderar.

Vem i helvete tänker på
mej såhär dax lixom!?

Jag vet ju iof att jag är
förbannat populär,så det
kan ju i stort sett va vem
fan som helst.

Nåt avlagt gammalt Ex t.ex.
Eller nån bitterfitta,kanske rentav
nån inom den sociala sektorn som
sitter vaken och har huvudbry!

Mycket jävla möjligt eftersom
jag sätter mina spår och inte
kan glömmas hur gärna dom
än försöker.

Hö,hö! =))

Nu tänker ju jag aldrig på dom,
så det är helt bortkastad tid för
dom arma krakarna i så fall.

Jag har gått vidare och bryr
mej inte ett jävla någe.

Historia och förbannad lögn!

Näe,jag tror faktiskt att det
är Lars Gunnar Björklund eller
Fru Fortuna som ger mej hicka.

Imorr´n ska jag köpa en lott.

Eller 37 stycken.
Möjligen ett par hundra.

Dessutom,som passus mitt
såhär i natten,är jag skitirro.

Förresten,jag är svinarg!

Jag har beställt en ny plåtsax
och jag har inte sett röken av
den än.

Den där Konrad AB nånting kan
glömma mej som nöjd kund och
fortsatt gott samarbete.

Jag vill ha service med stort S,men
det här liknar kattskit med stort K.

Och hickan sitter i.

ALLT är Tequilans fel.
Jag menar förstås saltet!
Och den äckliga citronen.

Nog om detta,
gå & lägg er för fan,för
det ska jag!

SEN!

(när jag hämtat tvätten)


Fränaste,bästaste Majso-ert hopp inatten!
(ert hopp i livet)

ALWAYS 27!

Perfect genes och jävlaranamma byggde denna
vackra,underbara och helt fantastiska kropp!
(om ni undrar alltså!)
=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0