Här kryper inga lata sniglar

Fick för mej att inte bara
vara sjuksyrra för ett tag.

Ombyte förnöjer ju ibland
och dessutom hade jag lite
i kylen som ropade på mej.


Innan jag knäppte av namnbrickan från vårtan så fixade
jag lite färskpressad apelsinjuice till "knyttet"!
Äkta C-vitamin utan tillsatser,enbart en kärleksfull hand
som gjort den!


Sen hittade jag en Hönökaka och tänkte,att den där kan man
ju göra nåt bra jävla mycket roligare med än att bara bre
lite smör och kasta ett par ostskivor på!


Det resulterade i en liten smörgåstårta till kvällens
icke"Mello"tittande!
Det finns faktiskt andra program att se på!


Och när vi ändå är inne på ätbart,så förstår ni ju att min
s.k "faktura-avkomma" aldrig fått hemlagad mat,nånsin!

Jag är ju lixom totalt okunnig vad gäller sånt.
OXÅ!

;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0