Ge fan i mej...

....och dra åt helvete!

Så säjer jag till dom jävla
bacillerna som just nu hoppar
omkring på min kropp.

Jag förstår iof om dom trivs
här hos mej,vem gör inte det
lixom.

Klart som fan att dom inte vill
pysa över till grannen med
tanke på hur omhändertagna
dom blir här!

Jag skulle inte bry mej ett
jävla någe,om dom satt i
ett hörn och slogs med varann,
det kan dom mer än gärna få
göra faktiskt.

Men att dom t.o.m hänger på in
i sängen,det är för mycket.

Men om jag springer fort som fan
och viker av in på badrummet istället,
så kanske jag kan få va ifred i ett
varmt bad iaf.

Det här bådar inte gott inför
framtiden,inte alls!

Det blev en skitonsdag m.a.o!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0