För er skull...


...har jag gjort en håruppsättning lite "Mello"-crazy,smetat på
kladdigaste läppstiftet från Stockmans i Helsingfors
(vissa köper extremdyrt) och visar som bonus min
sproilans nya plåtsax från Konrad AB nånting.(skitsamma)!

Det är fan inte alla som blir berikade med sån här
lördagspartystämning minsann.

Och nu funderar jag på om jag kanske
ändå inte ska va fullkomligt crazy daizy
och ha det lite fancy INNAN det serveras
varm smörgåstårta.

Lite som att gå på desserten innan förrätten
om man säjer så!

Notera att jag har förklädet på!
Men inget på nederdelen!

CRAZY,CRAZY me!


Kommentarer
Postat av: J

Dessert innan förrätten är aldrig fel! :)

2011-03-05 @ 19:33:10
Postat av: Majso svarar:

J: ;DD

<3<3<3<3<3 (& liggande 8:an,4 evvö) ;)

2011-03-05 @ 19:55:45
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0