Exklusivt från SPA´t

Det hände sej en lördag
i början av mars,att Majso
bjöd Ulla.Red på en liten,
men naggande mysig
SPA-em!


Vi började med kaffe & lite snack för att värma upp Ulla.
(notera gärna ljuset i cellofan till höger i bild,som jag fick)


Sen fick Ulla en Avocadomask och en paraplydrink utan paraply,
och la sej tillrätta i det kokheta badet!


När hon hettat till ordentligt och va mör som en ytterfilé
i smörig stekpanna klev hon upp,redo för nästa behandling.


Jag hade plockat fram "strykjärnet" och lite attiraljer.
Såna här dyra grejer kan man ju skaffa sej om man
bor i Hollywood.
Men det funkar förbannat bra in Sweden oxå!

Vi behöver väl för fan oxå vardagslyx och inte
bara botox!


Redan innan hon fick "stryk" va Ulla len som en barnstjärt
insmord med Natusanolja,men det här går på djupet så
jag förlängde hennes hudspänst och fräschör med minst
tjugotre år!

Sen avslutade vi med ännu mera kaffe
eftersom Ulla skulle köra hem och inte
fick korka upp Vodkan.
Hon sparkade och gapade satan,men jag
sa NEJ Ulla du får INTE,så hon lugnade
ner sej till slut.


Förresten hade hon inte klarat det
efter dagens kroppsliga utmattning!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Notera dom jävligt svullna fötterna efter det heta badet=))

Tack för en underbart skön eftermiddag!!

<3<3<3<3

2011-03-05 @ 20:08:21
Postat av: Majso svarar:

Ullan Pullan:Hellre svullna fötter än svullna....lymfkörtlar,såhär i förkylningstider =DD

And:You´re sooo very welcome baby ;D

<3<3<3<3

2011-03-05 @ 22:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0